2 Eylül 2013 Pazartesi

UDO Adası ~~ UDO Island

Jeju adasındaki ilk günümüzü UDO  adasına giderek değerlendirmeye karar verdik, bu kararı vermemizde Kore'li arkadaşımızın telefonundaki resimlerin büyük etkisi oldu, Beyaz kumları masmavi denizi görünce  " buraya gitmeliyiz " dedik :)

Koreli arkadaşlarımla konuştuğumda "Udo" ya gittik dediğimde herkes şu tepkiyi veriyor : Woouuww ~~

Yani çoğu Kore'linin bile gitmediği ender yerlerden biri ~~
~~
When we were at guest house, our Korean friend showed us Udo Island's photos and we decided to go that beautiful island... There were very nice beach and sea... We should go there :)

When i talked with my Korean friend and when i say " I went to Udo" all of  my Korean friends say:   "Wouuuuwww"

Udo adası , Jeju adasının doğu kıyısında yer alıyor, çevresi 17 kilometre.. Gitmek için Seongsan limanından arabalı feribotlara binmek gerekiyor.. Genelde sık fer,bot seferleri olmasına karşın en son feribot akşam saat 6'da~~
~~
Udo island is east side of Jeju island...Around the island is 17 km. When you want to go Udo island you should get on the Car ferries from Seongsan port to Udo island .The last ferry leaves Udo at 6pm~~

Biz Seogwipo'da kaldığımız için Seongsan'a otobüsle gitmemiz gerekiyordu, otobüs yolculuğu tahminimizden uzun sürdü , sanırım 2 saat kadar... Ve yağmur yağmaya , kara kara bulutlar gelmeye , gök gürlemeye başladı....Suratlarımız biraz üzgün bir hal alsa da kararımızdan vazgeçmedik , bir kaç kere geri dönsek mi diye düşünsek de yolumuza devam ettik...Oraya ulaştığımızda bir tur otobüsüne atladık alelacele , hava o kadar rüzgarlıydi ki önemli olan kapalı bir yer bulmaktı ve bunun için otobüs en ideal yerdi :)
~~
Firstly we took the bus from Seogwipo to Seongsan, the bus journey took more than we expected..Maybe around 2 hours.. And the black clouds showed up , and started to rain.. We were little bit sad because of the weather but we didn't give up...When we arrined to Udo island we jumped on tour bus, the weather was very windy and we wanted to get in closed place so the bus was the best choice for us :)
~~
 Otobüs bizi ilk önce  bu tepeye götürdü ~~ Firstly the bus took us to this hill ~~

Bakmayın böyle yüzümün güldüğüne , burda oldukça üşüyordum :)
Saçlarımı tutuşumdan ne kadar rüzgar olduğunu tahmin edebilirsiniz :)
~~
Arkadaşım ile beraber çekildiğimiz  bu resmi çok seviyorum :)
I like this picture too much :)

Sonra otobüsle gezmeye devam ettik ,başka bir tepeye çıktık... Buranında manzarası güzeldi fakat soğuk havadan dolayı hızlı hızlı etrafa baktığımız için hızlandırılmış bir gezi turu oldu :)

Sizin için aynı yerin,  sıcak havalarda çekilmiş daha sıcak olan resmini internetten buldum :)

I found this picture for you from internet ,which is taken at nice weather :)

Ve otobüsle feribot limanına doğru dönerken ,otobüsten çektiğim birkaç güzel resim :)
~~
These are the beautiful pictures i took while we were going back to ferry port :)