14 Şubat 2014 Cuma

Jeju Adası ~~ Seongsan Ilchulbong Peak [UNESCO World Heritage]





Jeju adasına kadar gitmişken , volkanik patlama sonucu oluşan bu harika yeri görmeden gitmek olmaz. Unesco Dünya mirası Koruma listesinde olan bu yer gerçekten görülmesi gereken yerlerden biri. En tepesine çıkmak biraz yorucu ama manzara görülmeye değer.Zaten resimlerden kendini belli ediyor ,fazla birşey yazmaya gerek yok ~~



Çoğu yerde olduğu gibi bu güzel yere gidebilmek için bilet almak gerekiyor.Bilet fiyatının ne kadar olduğunu hatırlamıyorum ama fazla pahalı değildi sanırım ~~


Yol ,yürümek için çok rahat olmasa da görünüşü çok hoşuma gitti :)





Ve zirveye ulaştım ~~






Burada biraz oturup dinlendim..sonra geri dönmek için yola koyuldum 
Yukarı çıkarken gözüme kestirdiğim manzarası güzel yerler vardı , hemen zirveye ulaşmak istediğim için acele ettim , o güzel yerleri geri sonraya sakladım ,yani dönüş yolunda çekmenin daha iyi olacağını düşündüm :)













Bizimle resim çektirmek istediler , kıramadık :)

They wanted to take picture with us , we couldn't say "No" :)








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder