30 Ocak 2017 Pazartesi

2016 Kore Gezisindeki İlk Yemek ~~홍대

2016 yılındaki Kore gezimde havaalanından çıkar çıkmaz soluğu Hongdae'de aldım..
Daha çok gençlerin olduğu , sokakta performansların sergilendiği ,cıvıl cıvıl bir yer..
Oldum olası burayı çok sevdim..
Özellikle hafta sonu gençlerin gittiği, barların olduğu,bizim Taksim'e benzettiğim bir yer..

En çok özlediğim yemeklerden biri olan "haemul pajeon"(해물파전) yemek için oraya gittim..
İçinde kalamar,karides,midye gibi deniz ürünleri olan bizim mücver gibi bir yemek...


Yorucu ve hiç doğru düzgün uyuyamadığım  bir uçak yolculuğundan sonraki halim resimde görüldüğü gibi çok fena...


Ama yine de yediğim yemeğin keyfinin yüzüme yansımış halini de görebilirsiniz :)

Bu arada bu yer ile ilgili ufak bir anım var.
Yemekten sonra tuvalete gittiğimde gözlüğümü orada unutmuşum.
Akşam kalacağım yere gittiğimde farkına vardım ve mekana beraber gittiğim arkadaşıma haber verdim. Daha gittiğim ilk gün çok da ucuz olmayan gözlüğümü unutmuş olmak beni biraz üzdü ama arkadaşım sağolsun hemen aradı ve gözlüğümün orada bulunduğunu ve emin ellerde olduğunu söyledi de rahatladım :)
Sonuç olarak arkadaşım gidip gözlüğümü teslim aldı ve bir kaç gün sonra gözlüğüme kavuştum :)

Ama saatim konusunda o kadar şanslı değildim maalesef...
Kore'den İstanbul'a dönmeme yakın Kangnam'da bir mekanda kolumda görmüş olduğunuz saatimi düşürdüm ama onu bulamadım :(
Kore'ye hediye olarak saatimi bırakıp geldim...
O kadar üzüldüm ki yeni bir saat alıp koluma takamıyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder