2 Eylül 2013 Pazartesi

UDO'ya Giderken ~~

Jeju adasının kıyı adası olan Udo Adasına giderken arabalı feribotlara bindiğimizden bahsetmiştim. Şimdi o feribotun içinde çektiğim resimler için ayrı bir yazı yazmak istedim. Bana göre çok ilginç bir feribottu , hayatımda hiç böyle bir feribota binmemiştim :)
Feribotun içi aynen böyle ~~





İçerde sandalye gibi veya ona benzer hiçbirşey yok.. İnsanlar ayakkabılarını çıkarıp öyle oturuyor.. Gençi , yaşlısı herkes yerlerde :)
Tabi bu henüz dolmamış hali.. Yavaş yavaş insanlar geliyor ve  feribot dolmaya başlıyor...



Gördüğününüz gibi rahatına düşkün olup uzananlar bile var.. Gerçi bana göre oldukça rahatsız bir yatış biçimi ama Koreliler alışık,bulduğu yerlere hemen uzanabiliyorlar ~~

Karşıda sol tarafta gördüğünüz çizgili t-shirtlü genç de bizden , o da turist.. Arada bir bize bakıyor , o da anladı bizim turist olduğumuzu..  Kendisi Fas'lı... Nerden mi biliyorum çünkü feribottan inerken bizle konuştu , tanıştık.. Adı : Salim 


Bu bizi getiren ferbotumuz... Gördüğünüz gibi öyle büyük birşey değil... Ama yerde oturmalı model olduğundan  benim için hep ilginç kalacak :) 

Tarih : 2012 Ekim
Date : 2012 October

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder