20 Ağustos 2013 Salı

Jeju adasına yolculuk başlıyor ~~ Begin a journey to Jeju Island ~~

Kore'ye kadar gidip de Jeju adasına gitmemek olmaz.. Gitmeseydim çok şey kaçırmış olacaktım.. Zaten devamlı dizilerde gördüğüm, "Ah keşke ben de gidebilsem" dediğim yerlerden biriydi.. O yüzden 2 haftalık Kore gezimize Jeju adasını da dahil ettik :)

Busan'dan Jeju adasına gemiler olduğunu , akşamdan binip sabah oraya varabileceğimizi öğrendik ama vaktimizi yollarda kaybetmek yerine uçakla gitmeyi tercih ettik. Türkiye'den bilet alma işi biraz sıkıntılıydı ama imdadımıza Kore'li bir arkadaşım yetişti ve kendisi Kore'den biletlerimizi aldı , arkadaşımın yaptığı bu iyilik tabi ki bizim Kore'lileri daha çok sevmemizi sağladı :)

Sabah kahvaltımızı yaptıktan sonra Gimpo Havaalanına doğru yola çıktık . Bulunduğumuz yerden metroyla yaklaşık yarım saat sürdü , rahat rahat havaalanına gittik~~

Gimpo Havaalanını çok sevdik , neden acaba :)

Her yer çiçeklerle doluydu ~~

Bu çiçeklerin önünde resim çekilmeden sizce Gimpo Havaalanından ayrılabilir miydik ? Tabi ki Hayır  :)
Ellerimizde her zamanki gibi kahveler ve dunkin donutslar ~~ Açlık zamanlarımızdaki kurtarıcılarımız :)

Ve uçağımıza binip havalanıyoruz...
Resmen bulutların üzerindeyiz...
Hem mecazi hem gerçek anlamda :)

Ve sağ sağlim 1 saat sonra  Jeju adasına indik , T-Way uçağımıza teşekkürü borç bildik ve resmini çekerek  onu da bu yazıya dahil ettik :)