1 Ağustos 2013 Perşembe

찜질방 (Jjimjilbang) Deneyimi ~~ 찜질방 (Jjimjilbang) Experience ~~



JJimjilbang'ın dıştan görünüşü...

JJimjilbang'ı tek kelime ile tarif etmek gerçekten  çok zor. Kısaca 7/24 açık olan, içinde Sauna , hamam, dinlenme odaları olan geceyi geçirebileceğiniz sıcak bir mekan.. Bunun yanında spor yapabileceğiniz odalar , atıştırma mekanları , karaoke odaları da mevcut. Hep dizilerde gördüğüm için özellikle gitmek istediğim yerlerden biriydi , ve Koredeki ilk gece uyuduğumuz  yer burasıydı , Kore'li arkadaşımız bizi buraya götürdü,  harika değil mi :)


Burası ile ilgili en komik anım ; sabaha karşı uyandığımda , etrafa bakmak için uyuduğumuz odadan dışarı çıktım.. İlk gecemiz... acayip meraklıyım , çok yorgun olmama rağmen uyuyamıyorum , Kore'li insanlar napıyor diye , bir kaç dakikalığına dışarı çıktım ,TV olan bir yerde boş bulduğum yere oturdum , yerlerde yatan insanları seyredip ,"nasıl uyuyorlar böyle yerde" diye düşünmekteyim, çünkü ben uyuduğum yere bir sürü havlu , minderler koymuştum.. O sırada Türk arkadaşım da uyandı ve yanıma geldi 10 dk sohbet edip yerimize geri döndük , bir de ne görelim , bizim yere başkaları gelmiş ve uyumuşlar :) Dürtsen olmaz ,uyandırsan olmaz ... o yüzden ben de dışarı çıkıp o yerde yatan insanlar kervanına katıldım , uyuyabildim mi ? Tabi ki hayır :) Yine de çok eğlenceliydi..



Kitaplar :)



Uyuduğumuz/ uyumaya çalıştığımız Oksijen odası ~~



Böyle havluları bu şekilde yapıp  bu şekilde dolaşmak en eğlenceli kısmıydı :)




Genelde Jjimjilbang'lar  4-5 katlı büyük bir yer oldukları  için, böyle  kat planları  mevcut ,aksi halde kaybolabilirsiniz .. Bazı yerler bayanlar ve erkekler olarak ayrıldığı için dikkatli olmakta fayda var :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder